Dejte o sobě vědět díky reklamním předmětům

By | 26.1.2015

Každý, kdo chce nejenom znát a vědět, vidět a být viděn, jistě tuší, co se skrývá za momentálně velmi často používanými pojmy jako je propagace, reklama, komunikační mix a další. Záleží na konkrétních subjektech, jaké preference zvolí, aby jejich činnost a fungování bylo efektivní.

Možností je hned několik

Kromě investice do multimediální reklamy je velmi vhodné a zcela běžné využívání reklamních předmětů, dárků a kancelářských potřeb. Chcete se zviditelnit? Máte potřebu rozšířit svoje pole působnosti? Pořiďte si sérii předmětů, na kterých se může vyjímat vaše logo, značka, webové stránky, telefonní či jiný kontakt, motto, fotomateriál a podobně. Je však nutné nejdříve zvolit cestu, jakou bude ten který dárek předán cílové skupině uživatelů – dětem, klientům, sponzorům, partnerům, přátelům. Bude rozesílán poštou či předáván osobně?

Odměna versus reprezentace

Není vůbec od věci rozlišit dva zásadní atributy: Chcete odměnit věrné zákazníky, obchodní partnery a zákazníky, nebo chcete oslovit širší vrstvy uživatelské veřejnosti? Jak velkou investici máte na mysli? Měly by být reklamní předměty dárkového nebo spíše kancelářského charakteru, vyberete si větší množství levnějších kousků či méně hodnotných a cenných dárků pro důležité zákazníky?

ipod_kalkulacka

Je z čeho vybírat

K těm nejdostupnějším patří jednoduché a praktické předměty s možností potisku jako jsou kalendáře, diáře, propisovací tužky a pera, přívěsky, šňůrky na krk, zapalovače, tašky, hrníčky, deštníky. Ve sféře textilií lze velmi dobře využít potisk triček, mikin, větrovek, čepic, ručníků, ubrusů a dalšího zboží, přičemž může být využito více možností realizačních technologií.  Mezi nejčastější náleží sítotisk, tamponový, transferový, digitální nebo sublimační tisk, ražba a laserové rytí, a v neposlední řadě také výšivka.

Bonus výhodou

U některých dodavatelů a výrobců lze narazit na bonusy, výhodné nabídky, výprodeje, sezónní akce a kupony, množstevní slevy, výrobu zkušebních kousků, zakázky přímo na míru nebo dokonce dopravu, včetně doručení zdarma. Výběr závisí zcela na požadavcích, potřebách a přáních zákazníka. Mnohdy je dobré využít prioritní postavení kvality materiálů i zpracování před kvantitativním hlediskem, protože jak je již na základě zkušeností známo, mnohdy méně znamená více.